İnstagram Girişimciliği - Koniks.com

Koniks.com
Kullanıcı adı:
Şifre:
Şifremi hatırla


    Ana Sayfa          Forumlar          Arama          Yardım           Kayıt Ol

İnstagram Girişimciliği


trader.istanbul
Üye

Toplam 121 yazı
16/12/2020 :  01:22:29 Bu yazıdan alıntı yaparak yorum yaz Alıntı


Merhaba Arkadaşlar,

İnstagramda organik takipçi yapabilmek için eğitimler aldım makaleler ve kitaplar okudum ancak yapamıyorum. Organik 30-40k takipçim olsa ne kazanabilirim , yapanınız devam edeniniz başarananız varmıdır.

Bende her türden ürün var. Ancak geniş kitleye yayamıyorum.,

Varmı akıl, öneri getirebilecek?

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Yöneticilik
trader.istanbul

Üye

Toplam 121 yazı
17/01/2021 :  21:56:29  Alıntı
Güncell

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Yöneticilik
tablom
Üye

Toplam 518 yazı
18/01/2021 :  09:34:27 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
Öncelikle sosyal medya konusunu iyi bir şekilde kavramak gerekli.
Tüm dünyada Sosyal Medya (Facebook, Instagram, Twitter v.s.) Satış destekleme maksatlı olarak da kullanılmaktadır.
Fakat ülkemiz gibi "Sosyal Medya" kavramını çok yanlış anlayana kitleler INSTAGRAMDAN NE SATARIM? Bilmemkimler Facebook'tan satış yapıyor oooo deli gibi para kazanıyorlar başlıklı şehir efsanelerine inanmayı tercih ediyor. Arkadaşlar üzgünüm istediğiniz cevabı veremeyeceğim, hatta bu konuda hayali olan ve takipçi satıyoruz, keşfete düşürüyoruz hobaaaa satış yapmanızı sağlıyoruzcu "Sözde eğitimci, sözde reklamcı" arakadaşların da linçine uğramam olası.

Sosyal Medyayı Verimli Kullanmak İçin Yapılacaklar
1) Yapacağınız işe karar vereceksiniz. (Bunun sosyal medya ile alakası yok. Önce ne yapacağına karar vereceksin)
2) Karar verdiğiniz konu ile ilgili fizibilite ve müşteri analizlerini yapacaksınız (Bunun da sosyal medya ile alakası yok)
3) Satış ve/veya hizmeti sunacağınız kanallarınızı belirleyeceksiniz. (Bunun da sosyal medya ile alakası yok)
4) Kendi siteniz olacak ise bunun iyi bir altyapı ile güven verecek şekilde olmasını sağlayacaksınız. (Bunun da sosyal medya ile alakası yok.
5) Bu 5 maddeyi (ki çoğaltılıp detaylandırılabilir ben kısa geçiyorum.) yerine getirdikten sonra. Sosyal medyayı belirlediğin satış kanallarına trafik akıtmak için kullanacaksın.
6) Sosyal medya hesapların üzerinde "Hedef Kitle ve Bölge" analizini çok iyi yapacaksın. Sosyal Medya SEO algoritmalarını sürekli takip edeceksin. Bir değişiklik olduğunda paylaşımlarını bu değişiklikleri göz önünde tutarak yapacaksın.
7) Sosyal medyanın bir pazar yeri veya satış alanı olmadığını ama satış yapılan alanlara çok çok iyi trafik çekilebilecek platformlar olduğu gerçeğini kabul edeceksin.
8) Şehir efsanelerine inanmayacak, kolay para kazanmayı şiar edinmiş kişiler üzerinden para kazanmayı hedefleyen kitlelere yem olmayacaksın :)

Şimdi ana hatları ile bu kadar içtenlikle ve net bir şekilde yazdım ama yine de bunun altına "Sen Bilmiyorsun Ooooo Ne Paralar Kazananlar Var Hadi Ordan" diyecek kişiler çıkacak. Kendi arkadaşlarımdan biliyorum bu kitleyi ama yıllardır benim dediklerim dışında sadece sosyal medya ile satış başarısı yakalayabilmiş bir tek örnek bile gösteremediler. (Fenomenler ve/veya içerik sayfalarındna bahsetmiyorum satıştan bahesediyorum) Bu insanları dikkate bile almayın. Gülüp geçin.

NOT: 2006'dan bu yana global olarak online satış yapıyorum.
Tablo Uzmanından Alınır!
Türkiye'nin tablocusu: www.tablom.com

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Sanatçı
4Simsek
Yeni Üye

Toplam 72 yazı
24/01/2021 :  15:15:25 Yazarın websitesine git Website   Alıntı


2015 yılından itibaren instagram butiklerine sıklıkla danışmanlık vermeye başladım. Butik açan kişilerin en büyük problemi, açtıkları gibi 1-2 eğitim alıp her şeyi bildiklerini düşünüyorlar. İnstagram butiğinden günde 2-3 saat çalışıp aylık xxx.xxx miktarlarda paralar kazanacaklarını sanıyorlar. Tabi ki iş bu şekilde yürümüyor, ya beraber çalışıyoruz işi öğreniyorlar ya da bir süre sonra batıyorlar.
Butik işi 1-2 eğitim ile oluşabilecek bir iş modeli değildir hocam. Bu işin danışmanlığını veren benim gibi insanlar var. Biz neden danışmanlık veriyoruz? Bilgi birikimimiz nedir? Kısaca şöyle söyleyeyim siz bir adet iş modeli üzerinde yoğunlaşıyorsunuz, sadece benim elimden yüzlerce butik geçti. Müşteri portföyü oluşturma, agresif reklamcılık, agresif pazarlama ve satış teknikleri uyguluyorum. Siz sadece reklam ile ya da bot takipçi, karşılıklı takip ile kitle çekmeye çalışıyorsunuz ben büyük markaların müşteri datalarını elimde bulunduruyorum. Bir sms ile binlerce insana ulaşıyorum ve hepsi aktif olarak e-ticaret sitelerinden alışveriş yapmış insanlar. Siz rastgele reklam modeli oluştururken ben en detaylı reklam modellerini oluşturup, geri dönüşüm oranının hangisinde çok yüksek olacağını biliyorum. Siz sadece instagram üzerinden çalışırken ben bu işi web sitesine, Facebook'a, Twitter'a ve PR reklam çalışmalarına dönüştürüp milyonlarca etkileşim alıyorum. Daha bunlar gibi onlarca madde sıralayabilirim ama uzatmayacağım.
Tavsiyelere gelecek olursak:
-İnstagram butiği tek başına yeterli değildir. NİŞ bir sektör belirleyin, maliyet daha düşük olacaktır. Bu sektörü diğer sosyal medya ağlarıyla destekleyin. Sektör ile alakalı bir adet blog sitesi satın alın, aktif kitlesi olan blog seçin. Bir adet e-ticaret sitesi oluşturun.
-SEO/SEM uzmanı ile çalışmaya başlayın. Anahtar kelime analizleri yapılacaktır, geri dönüşüm oranları yüksek reklam çalışmaları yapılacaktır.
-Grafik paketlerine yoğunlaşın, eğitim almak istiyorsanız ürün fotoğraflama ile alakalı eğitimler alın. Ürün görsellerini özgün ve düzenli şekilde paylaşın.
-Etiketleri ve sayfanızı optimize edin. Aynı şekilde web sitesini de optimize ettirin. (Web sitesiyle alakalı onlarca yapılması gereken çalışma var. Hepsinin yapılması gerekir.)
-Ürününüz ile alakalı pazar araştırması yapın, rakip analizlerini yaptırın.
Son olarak günde 2-3 saat ayırarak para kazanırım fikrinden sıyrılın. Şöyle söyleyeyim bilgisayar artık bir organınız olacak. İzin gününüz yok, tatiliniz yok. Sürekli çalışacaksınız. Kimi zaman günde 15 saat çalışmak zorunda kalacaksınız. Şunu unutmayın, bu sizin işiniz ve siz çalışmazsanız kimse çalışmaz.
***!!!! Cebinizde en az 50.000 TL yoksa bu işe girmeyin batarsınız.
İnstagram butik ve e-ticaret danışmanılığı.

Yerleşim : Türkiye / Eskişehir  |  Meslek : Reklam
tablom
Üye

Toplam 518 yazı
25/01/2021 :  09:15:00 Yazarın websitesine git Website   Alıntı
Görüldüğü üzere damdan düşen kişiler :) veya işin preofesyonelleri yani bu işlerin içinde olan insnlar hep aynı şeyleri söylüyor. Emeğine sağlık konuyu kavrayamayan girişimciler için güzel ve net şekilde açıklamışsın.
Alıntı Yapılan Metin:
Yazıyı gönderen - 4Simsek
2015 yılından itibaren instagram butiklerine sıklıkla danışmanlık vermeye başladım. Butik açan kişilerin en büyük problemi, açtıkları gibi 1-2 eğitim alıp her şeyi bildiklerini düşünüyorlar. İnstagram butiğinden günde 2-3 saat çalışıp aylık xxx.xxx miktarlarda paralar kazanacaklarını sanıyorlar. Tabi ki iş bu şekilde yürümüyor, ya beraber çalışıyoruz işi öğreniyorlar ya da bir süre sonra batıyorlar.
Butik işi 1-2 eğitim ile oluşabilecek bir iş modeli değildir hocam. Bu işin danışmanlığını veren benim gibi insanlar var. Biz neden danışmanlık veriyoruz? Bilgi birikimimiz nedir? Kısaca şöyle söyleyeyim siz bir adet iş modeli üzerinde yoğunlaşıyorsunuz, sadece benim elimden yüzlerce butik geçti. Müşteri portföyü oluşturma, agresif reklamcılık, agresif pazarlama ve satış teknikleri uyguluyorum. Siz sadece reklam ile ya da bot takipçi, karşılıklı takip ile kitle çekmeye çalışıyorsunuz ben büyük markaların müşteri datalarını elimde bulunduruyorum. Bir sms ile binlerce insana ulaşıyorum ve hepsi aktif olarak e-ticaret sitelerinden alışveriş yapmış insanlar. Siz rastgele reklam modeli oluştururken ben en detaylı reklam modellerini oluşturup, geri dönüşüm oranının hangisinde çok yüksek olacağını biliyorum. Siz sadece instagram üzerinden çalışırken ben bu işi web sitesine, Facebook'a, Twitter'a ve PR reklam çalışmalarına dönüştürüp milyonlarca etkileşim alıyorum. Daha bunlar gibi onlarca madde sıralayabilirim ama uzatmayacağım.
Tavsiyelere gelecek olursak:
-İnstagram butiği tek başına yeterli değildir. NİŞ bir sektör belirleyin, maliyet daha düşük olacaktır. Bu sektörü diğer sosyal medya ağlarıyla destekleyin. Sektör ile alakalı bir adet blog sitesi satın alın, aktif kitlesi olan blog seçin. Bir adet e-ticaret sitesi oluşturun.
-SEO/SEM uzmanı ile çalışmaya başlayın. Anahtar kelime analizleri yapılacaktır, geri dönüşüm oranları yüksek reklam çalışmaları yapılacaktır.
-Grafik paketlerine yoğunlaşın, eğitim almak istiyorsanız ürün fotoğraflama ile alakalı eğitimler alın. Ürün görsellerini özgün ve düzenli şekilde paylaşın.
-Etiketleri ve sayfanızı optimize edin. Aynı şekilde web sitesini de optimize ettirin. (Web sitesiyle alakalı onlarca yapılması gereken çalışma var. Hepsinin yapılması gerekir.)
-Ürününüz ile alakalı pazar araştırması yapın, rakip analizlerini yaptırın.
Son olarak günde 2-3 saat ayırarak para kazanırım fikrinden sıyrılın. Şöyle söyleyeyim bilgisayar artık bir organınız olacak. İzin gününüz yok, tatiliniz yok. Sürekli çalışacaksınız. Kimi zaman günde 15 saat çalışmak zorunda kalacaksınız. Şunu unutmayın, bu sizin işiniz ve siz çalışmazsanız kimse çalışmaz.
***!!!! Cebinizde en az 50.000 TL yoksa bu işe girmeyin batarsınız.
Tablo Uzmanından Alınır!
Türkiye'nin tablocusu: www.tablom.com

Yerleşim : Türkiye / İstanbul  |  Meslek : Sanatçı
 

Mesaj gönderebilmek için öncelikle giriş yapmış olmanız gerekmektedir.

Henüz kayıt yaptırmadıysanız buradan üye olabilirsiniz.

Üye olarak:

  • Yeni yazılar gönderebilir,
  • Varolan yazılara yorum yapabilir,
  • Arkadaşlarım, favorilerim, kişisel mesajlaşma, haber merkezi, dosya merkezi, online üyeler gibi pek çok yardımcı araçlardan yararlanabilirsiniz.

» Hemen üye olmak için tıklayınız.


 

3.34 saniye.
19:59:22, 30 Aralık 2024, Pazartesi

Buradaki yazılar, yazarlarının ve Koniks.com®'un izni olmaksızın hiçbir yazılı, görsel yada sesli yayın organında yayınlanamaz. Eğitim amacı dışında, herhangi bir şekilde çoğaltılması yasaktır. Eğitim amaçlı çoğaltıldığı durumlarda, yazarla ilgili bilgilerin ve URL'nin belirtilmesi zorunludur.

Bu web sitesi bilgilendirme amacıyla iyi niyetle, amatör bir ruhla hazırlanmıştır ve yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği hiçbir surette sitemiz tarafından garanti ve taahhüt edilmemektedir. Yer alan görüş ve yorumlar tamamen Koniks.com üyelerinin kişisel görüşlerini yansıtmaktadır. Sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak iş kurma/yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir ve söz konusu bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan Koniks.com sorumlu tutulamaz.

© 2000-2024 Koniks.com İletişim   ||   Kullanım Şartları   |   Kurallar   |   Sitenin Kullanımı   |   Gizlilik   |   Yardım